Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skulle akkurat lage konto på ELLOS. Men jeg så at de skulle ha personnummer. Greit at de skulle ha det mtp kredittsjekk, emn når jeg leste på vilkårene stod det at de brukte personopplysninger til markedsføring i tillegg til å sjekke kreditt på kunder. Og at de hadde en hel haug med morselskaper og datterselskaper som de delte opplysninger med... Da ble jeg skeptisk. Liker genrelt dårlig å utlevere personnummer, og ihvertfall når det skal deles til andre selskaper enn det jeg oppgir det til. Og når de i tillegg skal bruke personopplysninger til markedsføring, da blir jeg litt skeptisk ja... Noen som har ELLOS konto og har erfaring med dette? Har noen av dere dårlige erfaringer med dette??
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Har Elloskonto, så har vel oppgitt personnummer en gang i tida. Ikke opplevd noe ubehagelig/ingen dårlige erfaringer. Skjønner deg godt, er mye mer forsiktig med personopplysninger nå enn tidligere. det er ikke mulig å reservere seg mot at de deler det med andre da? vet at det ofte er en mulighet, men vet ikke om det er sånn hos ellos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå