Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Da gullet mitt var baby,ble jeg meldt til BV av barnefaren.Grunnen til meldingen var at han hadde funnet gammel melk i kjøleskapet,og litt gammelt kjøtt i fryserën da jeg var gravid! Det høres helt vilt ut,men det er helt sant.Han mente jeg var gal. Det var helt grusomt å få denne meldingen i postkassen,jeg skjønte med en gang hvem som hadde meldt meg. Da barnevernet leste opp grunnen til meldingen,måtte både min mor og jeg le av lettelse.Alt ble bare så dumt. Ingenting av det han mente var galt,hadde skjedd etter at jenta var født. Men jeg gav de tillatelse til å innhente informasjon hos helsestasjonen og lege. De hadde noen hjemmebesøk hvor vi satt og pratet sammen.En stressende tid,hvor du er redd og fortvilt.Heldigvis henla de saken min,og sa jeg var en god mor med god omsorgsevne og et bra samspill med lillemor. Min erfaring er at en kan bli meldt pga de rareste ting til BV.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Så bra at det gikk bra. VIlle vært rart om ikke. Heheh, gammel melk i kjøleskapet ja:P Skremmende at hvem som helst kan lage et helvete for en annen med grunnløse meldinger.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Og så har du mødre som melder fedrene etter brudd, for å ha tuklet på ungene. Fordi de vil ha faren ute av livet til barna for alltid. Mange rare ting som skjer i bitter strid over barna, ja. Triste greier. Bra det gikk så bra med deg, HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå