Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16516508
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 nei, ikke en plass jeg ville ha bodd. synes ikke det var noe fint der pluss at det er en helt feil plass å bo for meg, og for liten plass.. så vil jeg legge til at jeg synes det er merkelig og ikke rydde opp før man tar bilde.. så sikkert mer shabby ut en det det var ... kunne du tenkt deg og bo der HI?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Sånt klarer jeg virkelig ikke å tenke meg til når det så ut som det gjorde der!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Huff, hehe! Nei kunne igrunnen ikke det gitt. Men rart å ta bilder av alt det skrotet da. Fikk litt vondt i hjertet med tanke på det barnet som bor der :/
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 nei, det er jeg som leier ut. Neida, heheh! Ble bare så sjokka over annonsen! For et høl!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Det huset er ett høl... Moss er en fin by det assa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 så rotete har faktisk aldri huset mitt vært...noen gang..og jeg har to barn på "løst"..... hvis de har ryddet før bildene..så vet ikke jeg....grøss.!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Er vokst opp på Jeløya, og det er et fantastisk nydelig sted, men disse bildene er jo horrible! Det er noe av det jævligste jeg har sett, og da leger jeg godvilje til. Minner om kjellerkåken til Jozef Fritzel, jo...Grøss.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 Er det mulig, det er lov å ha det rotete, men det er jo normalt å rydde før bildene skal taes da, med mindre de blir kasta ut og ikke vil at noen andre skal leie der! Det var lekkert med gardinene som hang midt i vinduet, bilda hang skeivt på veggene, ekstrem kreativ barnesikring på en komfyr (kjetting fra skuff til skuff over komfyren ) "likte" også plasseringen av kalenderen (på gardinstanga over døra)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #13 Skrevet 26. juli 2009 yougurt beger på stuebordet. Æsj! Hadde jeg vært utleier, så hadde jeg sikkert tatt i et tak selv, tviler på at det noen gang blir utleid til noen andre. Hehehhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå