Lilli med småtrolla Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg og min samboer skal til Haugesund for innkjøp av babyklær og babyutstyr. Vil dere anbefale noen spesielle? =) Tenkte oss vertfall på Babyhuset.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det er den beste tror jeg,, Det er en babybutikk i karmsundsgaten ( tror det er det gaten heter) like ved Flotmyr, men der har jeg bare vært en gang. Da var det en dame på jobb som ikke hadde peiling på noen ting.. Om dere kjøper flere ting får dere gode rabatter på Babyhuset i hvert fall!! :-) Vet ikke om flere jeg.. Når det gjelder klær finnes det massevis av flotte butikker å handle i. I Haraldsgaten..:-) Og på sentrene..
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Babyhuset har fått ny, veldig fin butikk så den anbefaler jeg iallefall Godt utvalg og hyggelig betjening! Av klær så er det stort sett de vanlige kjedebutikkene. Nede i sentrum har de Pernille Sith, veldig mye fine klær, men det er dyrt! Nå er det salg på nesten alt; 50% så da er det ikke sååå ille
Lilli med småtrolla Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Tusen takk for tips! =) Har vert på babyhuset en gang før. Masse fint der ja! Ligger den samme sted som før? Eller har dne ny adresse? =)
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Babyhuset har flyttet litt lengre ned. Samme bygg som møbelringen, binders og extra leker. Babykos(.no) er den i Karmsundsgaten, men der var det noen ufyselige ansatte. (sorry om jeg fornærmer noen, mulig jeg var for hormonell de 2 gangen jeg har vært der). Haugesund er generelt sett ikke noen bra by for å gå på babyutstyrshopping. selv handlet jeg det meste på nettet. Stavanger har mye bedre utvalg om det er aktuelt for dere.
Lilli med småtrolla Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2009 Ja, babykos var ikke noe å skryte over, rett og slett pga hun freidige damen i skranken... Kunne tenkt å meg å dra til Stavanger, men det er litt langt å kjøre fra Fitjar... Takk for god hjelp med vegforklaring. Nå vet jeg hvor jeg skal kjøre =)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 De har en nydelig lite butikk midt i sentrum som selger klær og leker, litt møbler. Memini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå