<3 Legoland <3 Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har jo en fantastisk god pus, som heter Håkon :-) hihi
LadyLuck & Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Det har halvsøstra mi også.. bare at hen ikke er en katt
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Hmmm, teller hybelkaniner? Isåfall har jeg en hel ranch
LadyLuck & Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2009 Har lyst på rotte. men vil vente til småtassene er litt eldre. Hadde STORT akvarie da eldste var liten, men måtte ofre plassen til fordel for en ekstra seng da minsten meldte sin annkomst
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har en katt som heter Lykke og nå og da dukker det opp noen hybelkaniner, maur og bananfluer. Regne dyrehagen..
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Har en rottweiler,samboer,hehe,og noen hybelkaniner
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 lady luck. datteren vår fikk rotter i julekalenderen sin når hun var 3.5 år. hehe. høres litt rart ut men de er jo veldig hardføre og tåler en støyt. dessuten er jo vi voksne like mye med rottene som henne da. (og er vårt ansvar med vask av buret) nå er rottene snart 2 år og vi er på utkikk etter 2 nye slik at vi slipper en ensom rotte om en av de snart dør. denne gangen skal vi ha fra oppdretter og ikke fra dyrebutikk!!
Molait Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Har to puser. Har hatt alt mulig rart i oppveksten. Liker puser (iaf de jeg har nå) for man får det sosiale og kosen og kan faktisk dra bort en helg uten at det er krise. Og sove lenge om morgenen;) Også har jeg en bror. Jeg mener han er en ape. Kvalifiserer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå