Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Vi har ei jente på to år, og et sett besteforeldre som er veeeeldig glad i å få ha henne på overnatting. Hadde de fått bestemt hadde hun nærmest flyttet inn, og de spør så godt som hver helg om de kan få låne henne en natt... Sier gjerne ja om vi ikke har noen planer, men får på en måte dårlig samvittighet også, selv om jeg vet hun storkoser seg der. Hun blir helt i hundre når hun ser besteforeldrene, og vil helst ikke være med oss hjem neste dag når vi henter henne... Men jeg har jo lest alt dette om hva det kan gjøre med unger å ha for mye barnevakt, og føler på en måte det blir for mye innimellom... Syns dere det blir veldig mye å la ungen sove borte en natt hver eller annenhver uke? Jeg lurer på om jeg må begynne å jekke svigermor litt ned her... Tror egentlig det jeg bekymrer meg for er at småen skal tro at ikke VI vil være med henne, for det vil vi jo... Men svigers har jo så forferdelig lyst å låne henne hele tiden :-) Hehe, ble litt kronglete forklart, for jeg vet ikke helt hva det er jeg tenker selv om dette, men kanskje noen har opplevd noe av det samme eller har tanker om det...
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 altså, en toåring er jo ikke stor, men større enn babyene som ble diskutert i forrige tråd...
erteposen + 4 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hadde ikke likt at barna min var så mye borte, men her går ukene i ett og helgene er for meg utrolig dyrbare. Greit om vi skal noe, men hver uke er altfor mye for mor og far i dette huset. Om en 2-åring tar skade av det nekter jeg å tro om hun er så trygg og fornøyd som du beskriver:)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 litt roligere her da, siden jeg er hjemmeværende og ser henne hele dagen, hehe... men får dårlig samvittighet ovenfor svigers om vi sier nei også da...
Bare jeg er meg :o) Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Nyt det! Vi er like heldige som dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå