Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Har ikke fulgt så godt med på saken, men de er siktet for drap på sjåføren sin har jeg skjønt. Er dette en tilfeldig taxi sjåfør eller en de kjente? Var de der på ferie? Og spionasje, hvem har de spionert på? Trenger updates!
Cat.68 Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har fulgt med litt på saken, men orker ikke å brodere ut.Men at de er uskyldige trur jeg IKKE et øyeblikk på. Ingen uskyldig stiller seg opp flirende til posering ved et blodig bilsete der en henrettelse nylig funnet sted, hvis man ikke selv var med på den og var rimelig fornøyd med sakenes tilstand. Fy søren, la de straffes i det landet de begikk forbrytelsen sier jeg.(
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Det at den ene ikke står fram med ansikt og navn tyder vel på skyld. Den andre håper vel at snille Norge skal komme og redde han. La de gjerne få straffen sin i Norge. Vi kan tømme norske fengsler så de får god plass. Måten å gjøre det på er å sende alle utlendinger i norske fengsler til sitt hjemland så de kan få sin straff der.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Jeg tror vi bare må stole på at retten der saken skal opp gjør jobben sin. Hva vi tror og ikke tror blir bare tilfelig.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Det var en sjåfør de leide for å kjøre dem. Syns det er fasinerende at du Cat, som alltid skal fremheve deg selv som så åpen og ikke-dømmende, skriver at de er skyldige. Jeg syns det er riktig å vente på dommen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Til hennes forsvar, så sier hun TRUR. Men dette forumet er jo av det dømmende slaget, så kom igjen, døm cat, du.
Cat.68 Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Jeg skriver at jeg TRUR de er skyldige og det TRUR jeg meget sterkt, og det står jeg også før. Tar jeg feil svelger jeg fint den kamelen. Var det noe mer??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Jeg kjenner Tjostolv Moland personlig, og jeg tror ikke et øyeblikk at han IKKE har gjort dette!Nei, la de sitte der nede!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 Dere sier at man skal vente til de får en dom, men nå ville jeg ikke stolt 100% på det rettsystemet der nede heller da. Landet er jo tross alt korrupt. Kongo bør jo være litt varsomme med å drepe to nordmenn, men er de skyldige bør de absolutt få sin straff, men kanskje ikke dødsstraff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå