Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hvordan opllever/har dere opplevd sparkene i deres svangerskap??? Jeg er nå annengangs gravid og synes den lille jenta i magen driver å tuller med meg. Jeg begynnte å kjenne spark i uke 15. rundt uke 20 ble sparkene veldig sterke, føltes som hun sparket RETT ut mot magen min. så plutselig for ca 2 uker siden gikk det flere dager hvor jeg nesten ikke kjennte noen sprak i det hele tatt og de jeg kjennte var veldig svake, slik holdt det på i nesten en uke. Plutselig fikk jeg noen dager med veeeeeeeeeeeeeeldig sterke spark igjen og ofte. Nå har jeg plutselig hatt to dager med LITE og svake spark igjen. egentlig så tror jeg at alt er fint, jeg merker at sprakene ikke er rett ut men mer inn i kroppen min. tenker at det sikkert er grunnen til at det virker så rolig, nettopp fordi jeg ikke kjenner alle sparkene. og da vil jo sparkene også være svakere. hvordan er det med dere?? jeg er foresten 23 uker
<3førstegang<3 Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Samme her! Er kjempe bekymra. Er i uke 24 nå og de to-tre siste dagene har jeg såvidt kjent noe som helst.. Han bruker å være så veldig aktiv ellers... Tre uker til neste kontroll !! :-S
Kongeørna Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Uten å være synsk, tør jeg påstå at barnet har snudd seg og sparker mot ryggraden din. Da kjennes det ikke så godt. De har enda god plass i magen, og kan snu seg mange ganger.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Bidleba det er det jeg tror også. For jeg tror liksomikke det er tilfelldig at hver gang jeg føler jeg kjenner sparkene et annet sted enn rett ut mot magen, så er det rolige perioder i magen. jeg tror som du sier at den sparker nok mot ryggraden og a jg derfor kjenner lite til henne men at hun egentlig er like vill som tidligere
søte lille:) Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har det også sånn:)Hadde for en uke siden der det var mye av de sparkene man hunne se,og nå er det bare små dult i ny og ne ,med kanskje en gang om dagen gjerne litt sent på ettermiddagen det er litt mere synlig...Håper det blir litt mere stavilt i hvor mye og ofte hun sparker for nå føler jeg det er litt hipp som happ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå