er det muuulig Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 hva tror dere? gravid eller ikke??? forrige mens begynte den 28.juni. hadde hoppa v i svingen sex fra den 10-13 juli...mange ganger...... vanligvis før mens får jeg litt ømme pupper og mer utflod i ett par dager før mens.... nå har jeg hatt ømme pupper i fleere dager.....ingen økt utflod...og vet ikke om det er innbillning, men kjennes som litt nedpress på en måte i underlivet..... har vanligvis syklus på 28 dager ca....tror jeg...herregud.....føler meg håpløs når jeg ikke vet eksakt hvor lang syklusen er...har alltid bare fullgt kroppens tegn på når mensen kommer...med utflod osv...men inbiller meg ganske sikkert at det skulle vert i dag....ømme pupper er der jo....
FrøkenSprøken Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Eh... hæ? Hvis dere prøver å bli gravide, vil jeg anbefale at dere ikke hopper av i svingen, og hvis dere IKKE prøver å bli gravide, vil jeg anbefale dere å bruke prevensjon.
er det muuulig Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 jeg spurte vel ikke etter belæring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå