Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Eller holder det å bare vaske den?
Mor Løvehjerte Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det holder å vaske den, men jeg mener at det står at den kan steriliseres. Da kan den vel kokes også.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 okei- takk for svar! For bakpå pakka stod det nemlig ikke noe om det, verken koking eller vanlig vask..
Mor Løvehjerte Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Hmm... ren innbildning fra min side altså.
Mor Løvehjerte Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Q. How do you clean the BABY SAFE FEEDER? A. As soon as baby is finished take the feeder away. Rinse or use a soapy toothbrush to loosen food particles (sprayer on kitchen sink works well). Some foods such as bananas are more difficult to clean out of the feeder than others (try a white vinegar soak or baking soda with vinegar on a brush). Wash on top rack of dishwasher (use utensil basket) or wash with hot soapy water rinse well. We purposely made the mesh bags white so that moms and caregivers are sure that the bag is clean for the next use. Fra www.babysafefeeder.som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå