Gå til innhold

Dere som har lite sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en samtale med min kjære nå i sted, Vi har slitt litt med sexlivet, har alt for skjeldent sex. Vi har nr to på vei, og det er to tette. Men tror jeg kan telle på bare hendene mine antall ganer vi har hatt sex siste tre åra. (Begge satt på første forsøk)... :(

Men så sier han at han har snakket om dette med to gode kompiser, som også har barn (to og tre stk). Altså andre par i samme situajson som oss, og de hadde heller ikke sex, kun når de har prøvd på å få barn...

Jeg trodde vi var unormale... Og jeg håper jo at vi er det, men dere som er her, og som mener dere sliter med sexlivet, hvordan er ståa??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha, vi har to tette (1.5 års mellomrom), og jeg tror det gikk ett år uten sex etter at lillesøster var født.

Ammet dag og nat, null sexlyst, og ingen av oss stresset med det heller.

Nå er ungene 3 og 4 år, og sexlysten er på topp igjen. Vi hadde veldig bra og hyppig sex før, også noen år med avdabbing før barn. Men, nå er vi back on track igjen;)

Ikke føl skyld, eller føl deg lite kvinnelig og unormalt, det er du nemlig ikke. Helt normalt og ikke uvanlig heller:)!

Lykke til:)!

Skrevet

akkurat samme her. har 2 tette (en på 2 år og en på 9 måneder) det har vært labert en stund nå som natteammingen har stått på og jeg har vært sliiiiten. Nå som minste endelig er blitt litt greiere om natta er alt mye hyggeligere. :) men hadde jo ikke sååå sjelden da, men kunne gå 2 uker imellom hver gang ca... nå er det vel kanskje annenhver dag.....

Skrevet

jeg har en mann som bestandig klager over at vi har for lite sex. jeg syns det er helt ok som det er, men skjønner jo selvfølgelig at han ønsker mer. så har nok hatt sex noen ganger "for hans skyld", men så syns jeg jo det er godt likevel når vi først har begynt :) vi venter nr tre.. har vel sex i snitt 1 gang i uken... er litt i bølgedaler.. kan være ett par uker uten, og kan være en uke med 2-3 ganger.. men ca en gang i uken vil jeg tro... jeg har ikke noe stort sexbehov men litt selvfølgelig.. men skjønner ikke hvordan man kan ikke ha sex på ett helt år??? ikke ment å kritisere, men blir ikke det en negativ verkebyll i forholdet? tror noen ganger må man faktisk bare gjøre det, for å "komme i gang" igjen.. men sånne 2-minuttere er veldig lurt :) trenger ikke ende i orgasme for noen, men man får plutselig fokus på sex igjen, noe som jeg tror er lurt :) uansett, så lenge begge parter er fornøyde så er det vel ikke noe problem? å er man ikke det så får man vel gi og ta litt begge to :)

Skrevet

Vi hadde et kjempebra sexliv helt til barnet kom til verden. Etter det har vi hatt sex gjennomsnittlig 1 gang i mnd. (halvannet år siden fødsel) Jeg har INGEN lyst og vet ikke helt hvordan han har det. Han har lyst, men prøver seg ikke lengre. Den ene gangen i mnd er mer pliktsex. savner VELDIG sexlivet vårt før barnet. Håper det tar seg opp etterhvert!

Skrevet

Klart vi ikke er fornøyde, ingen av oss er det. Men det har liksom gått så lang tid at vi ikke finner tilbake til et nromalt sex-liv. Kunne jo hatt sex bare for å ha det, men det løser jo ikke problemet...

Men syntes bare det var litt godt å høre at andre også hadde lite sex, selv om forholdet ikke skrantet på andre måter. Det er jo klart ikke slik man vil ha det, men vi klarer fint å ha det kjekt sammen fordi!

Skal til famvern, tror og håper de kan hjelpe oss:)

HI

Skrevet

Her kan det gå en uke til 3 mnd imellom vær gang.

Vi har et fint forhold,men begge er mye sliten med to små i huset. Sånn er det bare,vi får ta igjen det når barna er litt større. ;)

Skrevet

Vi også har to tette. Etter førstemann var vi tidlig tilbake til full rulle, muligens også bedre. Nå etter nummer to er vi nede til litt over en gang per mnd. Er sliten hele tiden, vi jobber begge to, har to små, han har barn fra før som krever sitt, vi har hus og vi har båt. Det er jobb, jobb, jobb hvordan en enn snur og vender på det, det er alltid 1000 ting en heller burde ha gjort, når kvelden kommer og sjangsen byr seg er jeg pumpa. Han derimot kunne sikkert tenke seg et 5 minutters knull 3 ganger i uka. Det gidder jeg ikke, for det gir meg svært lite.

Greit at en av og til bare kan gi, men det må være balanse i det, det kan ikke skje for ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...