Gjest Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Har nettopp tatt et varmt og avslappende bad, og da jeg skulle smøre meg med fødselsforberedende olje nedentil i sted kjente jeg at jeg jaggu har fått en hemoride....F### ....har klart å ikke få det helt til nå, selvfølgelig 3 små dager før termin! Hva hjelper mot dette?? jeg har hørt at nedkjøling kan krympe de. Den er ikke stor, men (beklager detaljer) det er liksom tuten som er hoven.....hmmm...
s82 Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 unnskyld at jeg spør, men er usikker. Hvordan ser, kjennes hemoroider ut??
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 heh....jeg vet egentlig ikke...men regner med det er det jeg har fått...her kjentes det bare ut som at "tuten" er hoven og buler litt ut....
krepsen84 Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Det er en salve som heter anal krem, eller noe sånt. Den får man på apoteket og er knall bra. Spør på apoteket...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Alcos anal heter den vel den som kan brukes av gravide:) Ellers skal man forebygge med regelmessig mage som ikke trenger voldsom trykking ved dobesøk. Er visst en del som får hemmoroider under fødsel pga trykket sier de. hehe:) sånn fun facts om ekle ting en lørdags kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå