Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 ...sånn bortsett fra vogn, seng og andre absolutte nødvendigheter da;) Mitt beste kjøp er uten tvil manduca-selen! Oppi der sovner flisa uansett hva det skulle være, nårsomhelst og hvorsomhelst- den er rett og slett den ultimate sovemedisin! Pluss at den selvsagt er utrolig god å bære i, og veeeldig koselig med den nærheten man får når man bærer mage mot mage=)
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Hm... Når hun var liiiten var det en sånn bamse som lagde fosterlyd - og ammeputa:) Nå er vi alle veldig glad i spisestolen fra ikea, med bord:) Der koser hun seg maks med brødskalken sin:)
FruTB Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 MeiTai-en - definitivt. Jeg bruker den til å roe ned Bo før legging, funker hver gang. Om vi er et sted når det er sovetid og jeg ikke har mulighet til å legge ham ned, så putter jeg han oppi der og han sovner stort sett med en gang! HerligHerlig
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Ammeputa var uunværlig iløpet av min korte ammekarriere. Microsterilisatoren er nok det aller beste kjøpet jeg har gjort!
FruTB Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Kan jeg ta med en ting til, eller? Moseskurven vi kjøpte på Fry Lyng har vært brukt flere ganger daglig siden han kom til verden. Kjempefin - lun og myk. Kan settes på fanget og gynge ham i søvn om han sliter med å roe seg, kan ta den med overalt - flottflott Vuggen som pappan snekret og mormoren sydde nydelig stoff til derimot- ble brukt EN gang. Huff. Stikker litt i samvittigheten der ...
LilleBjella Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Baby Bjørn vippestolen! Brukte den for første gang da han var to, tre uker. Bruker den enda i en alder av 8 1/2 måned. Han spiser gjerne i tripp trapp stolen sin også, og elsker å sitte skikkelig. Men i vippestolen er det som om han slapper skikkelig av, og koser seg. Og er han ikke i kose-humør, så vipper han som en liten gale-mathias. Og det minner meg om at trekket nok en gang må vaskes..
Mor Løvehjerte Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Babysafe feeder (nå ble jeg brått usikker på om det heter det) Bæresjal Leketeppe Microsterilisator
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Hehe, den baby safe feederen er mitt dårligste kjøp tror jeg;)
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 moby wrap sjalet, manducaen og Nordic Cab sykkelvogn!
Style_hunter Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 FisherPrice rainforest vippstol som vibbrerer Beco Butterfly Fisher Price babybym
MintCondition Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Babybjørn vippestol Manduca Baby safe feeder Tripp trapp
Lillepusen-78 Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Ammepute Lekematte Babygym TrippTrapp Lekegrind osv, osv ;-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 25. juli 2009 #15 Skrevet 25. juli 2009 Må også hive meg på den microsterilisatoren.
Squirrel79 Skrevet 26. juli 2009 #16 Skrevet 26. juli 2009 Babygym og babybjørn (lånt) vippestol er de tingene vi har hatt mest bruk for! Og så gulpekluter i fleng da, hehe.
husmus &2 Skrevet 26. juli 2009 #17 Skrevet 26. juli 2009 Oppvaskmaskin, flaskesterilisator og vippestol. Bar none.
Maia&Mathias <3 Skrevet 26. juli 2009 #18 Skrevet 26. juli 2009 Kosefilla FisherPrice vippestol FisherPrice Babygym Så er jeg sååå glad i den 80(!!!!) år gamle gyngestolen som svigermor sydde nytt trekk til før lillegutt kom. Der sitter jeg å ammer hver kveld før han legger seg. Sååå koselig å sitte å gynge mens han lager koselyder.
AO3 Skrevet 26. juli 2009 #23 Skrevet 26. juli 2009 Det beste "kjøpet" fikk vi faktisk i barselsgave fra sambos søster - hun jobber i barnehage, har en sønn selv, og vet hva som gjelder. Hun kjøpte en brunstripete ulldress fra Joha. Den brukte vi så utrolig mye i vinter! Nå har jeg kjøpt en ny som kan brukes under dressen i barnehagen til høsten. Ellers viste babycall seg å være veldig lurt (også gave). Boka Mollys aller beste vær har vært et genialt kjøp fra vår side! Jeg kjøpte også en Emmaljunga scooter brukt, det er jeg veldig glad for at jeg gjorde.
AO3 Skrevet 26. juli 2009 #25 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er også veldig fornøyd med Maxi cosi cabriofix-bilstolen - og ikke minst den geniale fotposen man kan kjøpe til! Den anbefaler jeg til alle som får høst/vinterbaby! Stolen fra Brio (den som ble best i test for noen måneder siden) får også pluss i margen fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå