Gå til innhold

Babyutstyr- hva er ditt aller BESTE kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sånn bortsett fra vogn, seng og andre absolutte nødvendigheter da;)

Mitt beste kjøp er uten tvil manduca-selen! Oppi der sovner flisa uansett hva det skulle være, nårsomhelst og hvorsomhelst- den er rett og slett den ultimate sovemedisin! Pluss at den selvsagt er utrolig god å bære i, og veeeldig koselig med den nærheten man får når man bærer mage mot mage=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være tripptrappstolen :)

Skrevet

Hm...

Når hun var liiiten var det en sånn bamse som lagde fosterlyd - og ammeputa:)

Nå er vi alle veldig glad i spisestolen fra ikea, med bord:) Der koser hun seg maks med brødskalken sin:)

Skrevet

MeiTai-en - definitivt. Jeg bruker den til å roe ned Bo før legging, funker hver gang. Om vi er et sted når det er sovetid og jeg ikke har mulighet til å legge ham ned, så putter jeg han oppi der og han sovner stort sett med en gang! HerligHerlig :D

Skrevet

Ammeputa var uunværlig iløpet av min korte ammekarriere.

Microsterilisatoren er nok det aller beste kjøpet jeg har gjort!

Skrevet

Kan jeg ta med en ting til, eller? Moseskurven vi kjøpte på Fry Lyng har vært brukt flere ganger daglig siden han kom til verden. Kjempefin - lun og myk. Kan settes på fanget og gynge ham i søvn om han sliter med å roe seg, kan ta den med overalt - flottflott :D

Vuggen som pappan snekret og mormoren sydde nydelig stoff til derimot- ble brukt EN gang. Huff. Stikker litt i samvittigheten der ...

Skrevet

Baby Bjørn vippestolen! Brukte den for første gang da han var to, tre uker. Bruker den enda i en alder av 8 1/2 måned. Han spiser gjerne i tripp trapp stolen sin også, og elsker å sitte skikkelig. Men i vippestolen er det som om han slapper skikkelig av, og koser seg. Og er han ikke i kose-humør, så vipper han som en liten gale-mathias. Og det minner meg om at trekket nok en gang må vaskes..

Skrevet

Babysafe feeder (nå ble jeg brått usikker på om det heter det)

Bæresjal

Leketeppe

Microsterilisator

Skrevet

Hehe, den baby safe feederen er mitt dårligste kjøp tror jeg;)

Skrevet

moby wrap sjalet, manducaen og Nordic Cab sykkelvogn!

Skrevet

FisherPrice rainforest vippstol som vibbrerer

Beco Butterfly

Fisher Price babybym

Skrevet

Babybjørn vippestol

Manduca

Baby safe feeder

Tripp trapp

:)

Skrevet

Ammepute

Lekematte

Babygym

TrippTrapp

Lekegrind

osv, osv ;-)

Skrevet

Må også hive meg på den microsterilisatoren.

Skrevet

Babygym og babybjørn (lånt) vippestol er de tingene vi har hatt mest bruk for! Og så gulpekluter i fleng da, hehe.

Skrevet

Oppvaskmaskin, flaskesterilisator og vippestol. Bar none.

Skrevet

Kosefilla

FisherPrice vippestol

FisherPrice Babygym

Så er jeg sååå glad i den 80(!!!!) år gamle gyngestolen som svigermor sydde nytt trekk til før lillegutt kom. Der sitter jeg å ammer hver kveld før han legger seg. Sååå koselig å sitte å gynge mens han lager koselyder. :)

Skrevet

supernova babycall og microsterilisator!

Skrevet

Baby safe feeder

BB bæresele

Skrevet

Det beste "kjøpet" fikk vi faktisk i barselsgave fra sambos søster - hun jobber i barnehage, har en sønn selv, og vet hva som gjelder. :) Hun kjøpte en brunstripete ulldress fra Joha. Den brukte vi så utrolig mye i vinter! Nå har jeg kjøpt en ny som kan brukes under dressen i barnehagen til høsten.

Ellers viste babycall seg å være veldig lurt (også gave).

Boka Mollys aller beste vær har vært et genialt kjøp fra vår side! Jeg kjøpte også en Emmaljunga scooter brukt, det er jeg veldig glad for at jeg gjorde.

Skrevet

tiny babygym

buggysnuggle

babycall

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Maxi cosi cabriofix-bilstolen - og ikke minst den geniale fotposen man kan kjøpe til! Den anbefaler jeg til alle som får høst/vinterbaby!

Stolen fra Brio (den som ble best i test for noen måneder siden) får også pluss i margen fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...