Helt anonym... Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Axa blåbær og energy inneholder jo ganske mange kalorier egentlig...Hvertfall når jeg spiser 80-90 gram pluss melka.
erteposen + 4 Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Den er jo igrunnen ikke ille i det hele tatt, sammenlignet med mange andre. Jeg ser at en regner 35 gram havregryn som en porsjon til en voksen kvinne, med skummet melk. Det er ikke særlig mye:) Hva med havregryn?
Helt anonym... Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 35 gram???Hjælpes da sulter jeg!!!Bruker havergrynsgrøt også,godt:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har kjøpt Fedon sin frokostblanding. Den er uten sukker og veldig god..:-)
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Jeg synes Havrefras og Speltfras (og Minifras, de synes Snupp var fine, men de finner jeg ikke lenger) er gode. Lite sukker, mye fiber, best i test også (et eller annet sted, husker ikke hvor i farten.. Foreldre og barn??). Uansett: de er gode. Jeg synes også Axa go dag frukt (den grønne posen?) er god.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg pleier å blande min egen av havregryn, solsikkekjerner, rosiner og mandler. Men jeg er en av de som er suuuultne om morgenen og trenger en god og energirik frokost for å klare dagen. Har cultura naturell på. Nam.
OsloMor Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Bruker 50/50 med havregryn og havrekli + en spiseskje rosiner og/eller blåbær. Eller Weetabix mini, dette har jeg skummet kulturmelk over. Er også sulten om morgenen og brød holder ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå