Jojo x3 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 ...ble til noe jeg føler jeg ofte er; jojo. Og med mann og to barn ble det jojo x3. Sånn er det når man kjeder seg ( på en lørdagskveld..) og dessuten ikke likte mitt forrige nick som var narnia 2+1.
blond Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Gratulerer med nytt nick, eller hva man nå sier.. Godt med nye innlegg, er lenge siden det har skjedd noe her. Folk har trukket seg inn på dib kan det virke som.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Det er godt du opplyser om det så vi vet hvem det er =) =) Fint nick du fant nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå