Gå til innhold

Noen i fra Telemark her?


hubba2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

77 stemmer det :-)

Er opprinnelig i fra Skien. Bor ved Fossum.

Dette er min første graviditet, og er veldig spent :-)

Veldig uplanlagt...

 

Hvor er bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor på Grini, så det er jo ikke langt unna... Min første graviditet også, men den er veeeeldig planlagt og etterlengtet:)

 

Hvis du er fra nordre skien så vet du sikkert hvem mannen min er. Han er født i '76.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) det gjør jeg sikkert da. Har bodd her bestandig. så vi har nok gått på samme skole. Skien er ikke store byen gitt :-)

 

Jeg gleder meg over graviditeten nå, men det var ett stort sjokk. Belager meg også på å bli alenemor, så du kan nok si at dette var svært lite planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke det asså..

 

Så trist at du blir alenemor da, men det klarer du sikkert fint! Han er ikke inne i bildet i det hele tatt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er fra Porsgrunn. Ikke planlagt hos oss heller. Vi fikk en bitte liten gutt i desember så 2 veldig tette her. Ikke klart å glede meg over graviditeten enda, men det kommer nok :)

 

Trist å være alenemor. Godt å ha noen å dele gleder og sorger med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var to tette ja:) Var inne på profilen din å leste.. Håper den holder seg inne til termin denne gangen da! Lykke til:)

 

Jeg har hørt hjertelyden med doppler hos legen i dag:) Et skår igleden var at de fant spor av blod i urinen min, men det trengte ikke å være farlig.. Skal tilbake i morgen tidlig med ny prøve- håper den er rein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper jeg klarer å gå lengere denne gangen. Blei noen lange uker på nyfødt intensiv i skien før vi fikk med prinsen vår hjem. Håper i alle fall jeg kommer meg over i januar. :)

 

Når har dere termin da? Jeg har termin 1 mars, men kan hende jeg blir satt tilbake 1 uke. Da jeg var på UL mente legen at jeg var 1 uke kortere enn jeg trodde. Jeg er litt uenig siden jeg testa pos 3 dager etter at jeg skulle hatt mensen. Testa fordi jeg begynte å kaste opp og fikk meg litt av et sjokk. Vi brukte 2 år før jeg blei gravid med første mann og endte tilslutt på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Hverken vi eller legene regnet med at jeg skulle klare å bli gravide uten hjelp,men der tok vi feil. Begynner å glede meg litt mer nå. :) Skal på UL igjen til fredag og det gleder jeg meg veldig til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen, koselig å se at vi er flere fra Grenland:-)

Selv er jeg fra Skien, nærmere bestemt Gråtenmoen, og har termin 1. mars. Vi har en gutt på 6 år fra før, så dette er en etterlengtet andremann. Så tidlig dere har vært på ultralyd...jeg har ikke fått time før i slutten av september og må jo si at det føles veldig lenge til... men men ikke så mye å gjøre med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei ;) bambling her da...

 

termin 25 mars.. første, veldig uplanlagt og blir også alenemor gitt... men dette klarer vi :) gleder meg nå selv om det var ett sjokk i starten...

 

Whynn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL 2 ganger allerede, og skal igjen til fredag. Jeg har hyppige kontroller siden jeg fikk SF veldig tidlig i mitt forige svangerskap. Om noen ikke klarer å vente er det bare å bestille time hos Linn eller Trine på Søsterhjemmet i Porsgrunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Med meg går det bare bra :) Var hos legen i dag og hørte det lille hjertet slå for annen gang!! Det er en så utrolig deilig lyd, slapper liksom mer av da etter jeg har hørt den. Hehe

 

Noen av dere andre som regner med å være på barselavdelingen rundt 9 mars eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg òg vært på UL:-)

En frisk og fin "bitteliten", men helt umulig og se om det blir gutt eller jente så jeg fikk ny Ul i januar..

Har fått forandret terminen til 6. mars så kanskje vi treffes, Annette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL 30 september, blir utrolig spennende. Forrige UL trodde hun at det var en jente, men det var litt tidlig, uke 13. (Stemte med "storebror" da). Gleder meg til onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...