Gå til innhold

vondt i nakken, noen som har noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet med veldig stiv nakke for to dager siden(venstre side), og det blir bare verre. har ikke vondt noen andre steder men dette plager meg virkelig, kan bare sove på den ene siden for tiden, og natta er som ett langt mareritt, hva skal jeg gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også våkner titt og ofte med vond/stiv nakke. Nesten uforsvarlig å kjøre bil til jobb, for jeg klarer ikke å se så godt til sidene ;)

Enig med du, det er nesten umulig å få sove slik.

Det som hjelper hos meg er:

-massasje (mye)

-varme omslag

-varme bad

Føler med deg og håper det løsner snart :0)

Skrevet

Her selv mye plaget, jeg går jevnlig til kiropraktor.. Og varme og massasje hjelper masse itillegg...

Skrevet

takkk for svar alle sammen, har fått masasje av ei vennine i dag som er fysioterapaut det hjalp veldig i noen timer men nå i kveld er det veldig vondt igjen, jeg gåt til fysioterapaut regelmessig men akkurat nå har han ferie noe som passet veldig dårllig.... har prøvd varme og det hjalp ganske bra, men det er skikkelig vondt... typisk at det skjer i ferien og akkurat nå,når jeg trenger den søvnen jeg kan få. er 37 uker på vei

Skrevet

Hei! Jeg var også plaget med vond nakke og rygg... Har gått hos kiropraktor og har ikke vondt lenger.. Så prøv det!! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...