regnvær Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 våknet med veldig stiv nakke for to dager siden(venstre side), og det blir bare verre. har ikke vondt noen andre steder men dette plager meg virkelig, kan bare sove på den ene siden for tiden, og natta er som ett langt mareritt, hva skal jeg gjøre.
second_time Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Jeg også våkner titt og ofte med vond/stiv nakke. Nesten uforsvarlig å kjøre bil til jobb, for jeg klarer ikke å se så godt til sidene Enig med du, det er nesten umulig å få sove slik. Det som hjelper hos meg er: -massasje (mye) -varme omslag -varme bad Føler med deg og håper det løsner snart :0)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Her selv mye plaget, jeg går jevnlig til kiropraktor.. Og varme og massasje hjelper masse itillegg...
regnvær Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 takkk for svar alle sammen, har fått masasje av ei vennine i dag som er fysioterapaut det hjalp veldig i noen timer men nå i kveld er det veldig vondt igjen, jeg gåt til fysioterapaut regelmessig men akkurat nå har han ferie noe som passet veldig dårllig.... har prøvd varme og det hjalp ganske bra, men det er skikkelig vondt... typisk at det skjer i ferien og akkurat nå,når jeg trenger den søvnen jeg kan få. er 37 uker på vei
karlsy 040909<3 Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg var også plaget med vond nakke og rygg... Har gått hos kiropraktor og har ikke vondt lenger.. Så prøv det!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå