Gå til innhold

Hva synes dere om merket Bennetton (til barn)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt klær i det til barna deres? Holder det seg bra? Hva synes du om prisen? Har kjøpt en t skjorte til hver av barna der + gitt gave der i fra. Synes de har en del fint, men synes det er litt dyrt. Mest fordi det er barne klær og de vokser så fort og griser seg til. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJøpte en del av det tidligere, siste året har jeg ikke funnet særlig som faller i smak. Skyldes nok at de har så lite av hver ting i butikken her at det blir vanskelig å sette sammen til sett. Kvaliteten er helt ok, prisen litt over eller kanskje dobbel i forhold til kjedebutikker, men ikke slik at det svir for mye i lommeboka heller.

Skrevet

Barna har endel av de tynne bomullsgenserne, de koster jo ikke så mye. Særlig den lyseblå fargen er dritlekker på eldste. Problemet er at flekker går ikke så lett vekk fra dem som bomullsgenserne på H&M, i tillegg mister de fasongen etter endel vask.

Jeg er ikke så glad i monstre og dødninghoder på klær, da er benetton et godt alternativ.

Skrevet

Jeg har litt. Helt greie bomullsklær. Litt kejdelig, men fine nok, og egentlig litt overpriset etter min smak.

Skrevet

Jeg liker bennetton,men handler ikke for ofte der.

Synes kvaliteten er grei,noe er veldig dyrt mens andre sånn basicklær er okay i pris synes jeg.

Skrevet

Veldig pene babyklær, men også veldig overpriset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...