Gå til innhold

noen med erfaring? ang spiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt hormon spiral i ca 1,5år.

Har hatt små blødninger en gang i mnd (som jeg har sett på som normalt)

Men nå, har jeg hatt "mensen"(?) i 14 dager!!!!!!!

Noen som vet hva dette kan være? Må være noe galt ettersom jeg har hatt det så lenge. Første dagene hadde jeg kraftig smerter, å var kvalm.

Nå er det bare slitsomt og irriterende!

Håper på svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke svare, for jeg har kun hatt min i 1 års tid, og det har ikke stabilisert seg ennå, og jeg vet ikke hvrofor. Men jeg har hyppige småblødinger som ikke er med blod engang, bare illeluktende brunrød utflod:/ Skikkelig nasty i grunn:( Noe som har erfaringer med det ell??

Skrevet

Godt vi er fler med spm ang denne spiralen:)

Vurederer å ringe lengen på mandag, for å finne ut av hva det kan være=)

Skrevet

hehe, jeg hadde verdens dummeste tråd her for en liten stund siden ang dette med spiral. Jeg trodde jeg hadde mistet den siden jeg ikke kjente trådene, også kom disse ekle utflod/blødningene, så jeg trodde jeg var gravid eller noe jeg :P Men det viste seg at spiraltrådene kan snurre seg rundt livmortappen, og det har den gjort hos meg;) Så denne spiralen, den gir mer hodebry enn ro for meg noen ganger altså! Men jeg er ihvertfall sikker mtp graviditet, så da får jeg ha rare blødninger og godta det i grunn:p Men lege er kanskje ikke så dumt nei, skal på årskontrollen min snart, så da kan jeg jo be ham ta en titt i hurva mi XD

Skrevet

Hmm... Ja, jeg har vært helt fra meg, trodd at jeg har vært gravid, for å kke snakke om at jeg har trodd at jeg muligens har hatt en SA....

Men kanskje det rett å slett er disse trådene ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...