Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hei.. Noen av dere som har opplevd å få sånn skikkelig strekk ved brå bevegelse? Har skjedd to ganger og er sykt vondt med en gang før det går helt over.. Akkurat som det brenner litt etterpå liksom...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 det er ikke livmorbåndene som strekker seg?? Livmoren vokser nå og båndene som den er festet i strekker seg da... Har det også slik, er j..... vondt når jeg reiser meg opp brått så har begynt å læra meg å reisa meg opp rolig å forsiktig. men som jeg har forstått er det ikke farlig... men har også hørt at enn må ta det litt mer med ro når enn har dette, så er litt usikker selv...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Au - ja!! Det har skjedd noen ganger ja. Spesielt når jeg gjør en bevegelse som strekker musklene/båndene neddi der.. Det stikker skikkelig til med det samme! Men vet jo at det er ufarlig, bare er så ubehagelig..
preggirs2 Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 den smerten kjenner jeg igjen gitt og den er ikke god.. Min jordmor fortalte at det var helt ufarlig og at det hadde noe ned muskelbånd og gjøre..At de kunne være ekstra stramme fordi man er "trent"
madike Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har også slike stikkinger, og mener dette kommer av at hormonene allerede er i full sving og løsner på leddbåndene knyttet til bekkenet. http://www.snartmamma.com/index.php/Plager/Bekkenlosning.html
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2009 Snakket med legen min om det.. det var helt ufarlig, bare leddbåndene som strekker seg...
<3 Maren <3 Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Dette kjenner jeg veldig godt igjen, godt å finne ett innlegg om det. Synes jeg opplever det ganske ofte jeg. Vondere om kvelden. Kan ikke reise meg opp fort. Og gjør veldig vondt ! Etter en aktiv dag er det enda vondere.. Og vondt å hoste. Kryper sammen som en ball hver gang. Og samboer veldig bekymra for om dette er normalt selvfølgelig... Er 12+1 forresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå