Gå til innhold

Strekk i magen??

Liten snupp + liten spire =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Noen av dere som har opplevd å få sånn skikkelig strekk ved brå bevegelse? Har skjedd to ganger og er sykt vondt med en gang før det går helt over.. Akkurat som det brenner litt etterpå liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke livmorbåndene som strekker seg??

Livmoren vokser nå og båndene som den er festet i strekker seg da...

Har det også slik, er j..... vondt når jeg reiser meg opp brått :( så har begynt å læra meg å reisa meg opp rolig å forsiktig.

men som jeg har forstått er det ikke farlig...

men har også hørt at enn må ta det litt mer med ro når enn har dette, så er litt usikker selv...

Skrevet

Au - ja!! Det har skjedd noen ganger ja. Spesielt når jeg gjør en bevegelse som strekker musklene/båndene neddi der.. Det stikker skikkelig til med det samme! Men vet jo at det er ufarlig, bare er så ubehagelig..

Skrevet

den smerten kjenner jeg igjen gitt og den er ikke god..

Min jordmor fortalte at det var helt ufarlig og at det hadde noe ned muskelbånd og gjøre..At de kunne være ekstra stramme fordi man er "trent"

Skrevet

Snakket med legen min om det.. det var helt ufarlig, bare leddbåndene som strekker seg...

Skrevet

Dette kjenner jeg veldig godt igjen, godt å finne ett innlegg om det. Synes jeg opplever det ganske ofte jeg. Vondere om kvelden. Kan ikke reise meg opp fort. Og gjør veldig vondt ! Etter en aktiv dag er det enda vondere.. Og vondt å hoste. Kryper sammen som en ball hver gang. Og samboer veldig bekymra for om dette er normalt selvfølgelig...

Er 12+1 forresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...