Gå til innhold

Hvordan kjennes kynnere ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen blir skikkelig stram. Når jeg har kynnere, føles magen som en basketball:)

Skrevet

er i 24 uker i dag, og mine kynnere i uke 16 kjenntes først ut som at babyn tok fra-spark og presset seg utover, det føltes ut som om den "krevde mer plass" et øyeblikk og magen ble hard.. eller som om den snudde seg og presset på livmoren.. det var det jeg trodde det var først, før magen begynnte å vise.. men nå er det tydelig at det trekker seg sammen og blir steinhardt! ganske rar følelse... men ikke vondt, og heller ikke ubehagelig syns jeg:)

Skrevet

Er dt anlig å få disse når man er i bevegelse?

For når jeg går mye eller lignende har jeg sagt det til sambo mange ganger at det kjennes ut som babyen trykker seg utover og at magen blir "full" liksom.... Er dette kynnere? Hehe, jaja, er man førstegangs så er man det ;)

Skrevet

Magen din blir stram, altså at livmoren trekker seg sammen. blir hard som en ball som ei over skriver her. jeg har kynnere hele kvelden når jeg slapper av eller legger meg på rygg, men kynnere skal gå vekk når en er i bevegelse. noen har også smerter når de får kynnere. for kynnere er jo falske rier, altså sammen trekninger, men går dem ikke bort når en er i bevegelse og kommer regelmessigt så skal du sjekke det på føden, for det kan være rier, men du merker godt forskjell da, for med rier så kommer vondene også, skikkelige tak i magen/ryggen;)

Skrevet

hehe, akkurat slik er det med meg også!:) pleier å få det om jeg går fort opp trappen, ofte og lennge om jeg går en stund, på leng tur, eller en dag på kjøpesenter osv. og viss jeg løfter eller styrer en del, bøy og tøy og sånnt:) er førstegangs selv, var derfor jeg ikke forsto at det var kynnere til å begynne med:) men nå når det har blitt vanlig og magen er litt større kjenner jeg at det strammer og at den blir hard:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...