Vipsenmamma Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hun vil ikke ha - så det er jo greit. Hun liker ikke kullsyre og jeg er veldig fornøyd - forsøker å holde igjen brusdrikkingen så lenge som mulig.
OsloMor Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det har vel med hva foreldrene serverer eller ei. Det er jo ikke slik at 5-åringer blir brus-tørste på eget initiativ, og dermed skaffer seg det selv.
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Ingen av mine liker det noe særlig. Eldstemann blir 5 i år og har bare begynt å like kullsyren det siste halve året. (er ikke noe de får ofte altså :-P)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Har ei på 6 år som ikke drikker brus, gla til så lenge de foretrekker noe annet sunnere.
erteposen + 4 Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har to gutter, og en i skolealder, som ikke drikker brus med glede. Eldstemann sipper litt for å passe inn i bursdager, men de liker ikke kullsyre. Vi har ikke brus hjemme og brus blir heller ikke servert i familieselskap o.l. Jeg har ikke noe imot brus og det er vel uvanlig at en norsk/amerikansk familie ikke drikker brus:)
ApriIbaby Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Vår gutt på 4 liker heller ikke, på tross av snille besteforeldre som har gitt han.....Vi har ikke gjort noe forsøk på å unngå brus heller, men har det sjelden hjemme. Han sier kullsyra er for "sterk" og vil heller ha vann. Han liker heller ikke saft eller juice. Greit i hverdagen, men problematisk når han er syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå