Gå til innhold

Flere som har 5-åringer som fortsatt ikke drikker brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vil ikke ha - så det er jo greit. Hun liker ikke kullsyre og jeg er veldig fornøyd - forsøker å holde igjen brusdrikkingen så lenge som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel med hva foreldrene serverer eller ei. Det er jo ikke slik at 5-åringer blir brus-tørste på eget initiativ, og dermed skaffer seg det selv.

Skrevet

Ingen av mine liker det noe særlig. Eldstemann blir 5 i år og har bare begynt å like kullsyren det siste halve året.

(er ikke noe de får ofte altså :-P)

Skrevet

Har ei på 6 år som ikke drikker brus, gla til så lenge de foretrekker noe annet sunnere. :)

Skrevet

Jeg har to gutter, og en i skolealder, som ikke drikker brus med glede. Eldstemann sipper litt for å passe inn i bursdager, men de liker ikke kullsyre. Vi har ikke brus hjemme og brus blir heller ikke servert i familieselskap o.l. Jeg har ikke noe imot brus og det er vel uvanlig at en norsk/amerikansk familie ikke drikker brus:)

Skrevet

Vår gutt på 4 liker heller ikke, på tross av snille besteforeldre som har gitt han.....Vi har ikke gjort noe forsøk på å unngå brus heller, men har det sjelden hjemme. Han sier kullsyra er for "sterk" og vil heller ha vann. Han liker heller ikke saft eller juice. Greit i hverdagen, men problematisk når han er syk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...