Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!Eg har gått på spray siden 2 juli.Den 30 skal eg på ultralyd og vist alt er som det skal,setter eg første sprøyte da på sykehuset=)Men tilbake til sprayen,har dere hatt bivirkninger?Har hørt om så mange som ikkje merket noen ting,sjøl har eg bare hatt HETETOKTER og det er ikkje bare bare=)Men må jo bare ver glad,kunne jo hatt det mye verre...=)Gøy å høre hva dere andre har merket til det...Klem Ruli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har gått på spray siden 18. juli - første gang. hatt lite bivirkninger :-) litt vondt i hode og noe trøttere, ellers ikke merket noe - skjønner at jeg er heldig, for har lest og hørt så mye om mange som har blitt dårlig...

Skrevet

Den dumme sprayen ga meg først sterk hodepine og så migrene.Hver dag fram til jeg var 20 uker på vei.

Men så fikk vi en liten perfekt frøken igjen for det da:-)

Lykke til med forsøket!

Skrevet

Hei.

Har gått på spray siden 16.juli (1.IVF) og har hatt minimalt med bivirkninger også. Føler meg heldig, hører om mange som sliter mye med bivirkninger. Litt hetetoker de første dagene, ellers ingenting annet.

Men hvor ofte tar dere spray hver dag?

Selv tar jeg i hvert nesebor hver morgen og kveld (over 4 uker pga sommerstengt på klinikken), men leser om andre som tar mange flere ganger iløpet av dagen....

Skrevet

to snart tre...Hei!!Rart at du bare skal spraye 2 ganger eg sprayer 4 kl:07-12-17-22.Men vi er jo forskjellige,du trenger kanskje bare litt mindre av det=)syns du er heldi,er et helt styr me den sprayen,må jo allti passe på å ha den me vist vi skal noen plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...