oleanna2005 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Er det noen som vet om det er salg noen steder på barneklær? Vi kom hjem fra ferie i dag, og vet ikke om kjedene har startrt salget ennå. Trenger en del til 2 klassingen!
gossegass Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Alle kjedene har salg nå. Junior i Oslo -30%, regner med at det blir 50 om en ukes tid. Barnas Hus 30-50 og Tante Pose 30-50.
rima Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Tror de fleste har endel salg nå. Lindex, KappAhl, Reflex, H&M og sikkert enda flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå