tjukka med spire i magen Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Er jeg helt bak mål om jeg trur jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid, vi hadde sex i går og jeg syns jeg kjenner at jeg er gravid....... er det bare ønsketenkning??? noen som har opplevd lignende?
Gjest -<<- Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Mest trolig det reneste sprøyt. (Du kan selvsagt bli gravid etter et samleie i går, sånn forutsatt at du er i nærheten av eggløsning, normalt fertil osv., men jeg tror ikke noe på at du kan merke det i dag).
Alle gode ting er 3:) Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Ja du er nok laaangt bak mål da:) Må vente litt lenger før man kan merke det..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Må si meg enig med de andre at du er riiiiiiiiiiiiiiimelig langt bak mål ja
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Mulig du har en 6. sans som sier deg at dette blir klaff. Ellers så kan du ikke merke/føle at sædcellen befukter egget, er jo ingenting som er i direkte kontakt med kroppen din enda selv om det er inni deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå