Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Driver å lager det nå, og fikk ikke i henne noe særlig middag, men når jeg skal spise så slår det aldri feil at den lille skal også ha, men melka er jo kokt så det skal jo ikke være farlig=)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Går sikkert bra i forhold til melka, men er det ikke litt mye salt i dette? Veit ikke, men jeg ga ikke gutten min det!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Er ikke snakk om en hel posjon, mer noen smakebiter=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Kommer litt an på om barnet har fått mat som inneholder melk før, eller om det er første gang du introduserer melk. Har barnet fått ku-melk eller ku-melk produkter før, hadde jeg gitt henne en liten porsjon. Har hun ikke fått ku-melk før, hadde jeg kun gitt et par t-skjeer. Første møte med melk kan være brått for den lille magen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Ja hun har fått det flere ganger=) Da kjører vi på Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Jeg var første anonym! Smakebiter kan jo ikke gjøre noe!!:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Det går veldig fint. melka er kokt, så det er ikke noe problem. Salt tilsetter du jo selv, så det kan du jo fint regluere. Fin mat for baby :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå