Tweak Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 ...jeg ikke klarte å holde på frokosten. Frokost og jeg er generelt ikke gode venner, brekker meg som regel minst èn gang dersom det er brød jeg spiser. I graviditeten har det selvfølgelig blitt verre, det eneste som går ned er loff med gräddost og også det i sakte tempo for å brekke meg minst mulig. Har vært svært lite kvalm i svangerskapet hittil, bare èn helg at det var så ille at jeg ikke klarte å gjøre noe. Kun dårlig i forbindelse med brødmat. Så i morges satt jeg og tygde og brakk meg om hverandre, som vanlig, og på siste biten var det full retrett og firsprang ut på kjøkkenet. Ugh... Skal jeg få trøbbel NÅ og ikke i 1 tri som er vanlig? Har omtrent ikke turt/klart å spise i dag... :-( Blir kvalm bare jeg tenker på brød!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Hvorfor spiser du brød? Hva med knekkebrød, havregrynsgrøt eller bare frukt?
Tweak Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Tja, si det... :-) Knekkebrød gir meg samme fornemmelse som vanlig brød, så det er utelukket. Kun frukt blir jeg skrubbsulten av med en gang etterpå. Havregrynsgrøt har jeg ikke tenkt på, så kanskje jeg skal prøve det. Tenker ikke så langt om morgenen, jeg er jo sulten så da tar jeg det første og beste... I dag gikk det heldigvis bra da! :-) I går hadde vi venner på besøk og til dessert laget jeg fruktsalat av jordbær, druer, kiwi og vannmelon med vaniljeis til. Nam! :-) Har fremdeles rester igjen som jeg skal kose meg med i dag!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Frokostblanding eller noe da? Yoghurt med müsli..?
Tweak Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 Da må man jo ha melk eller yoghurt på og det er verre enn brød... Jepp, jeg vet jeg gjør det vanskelig for meg selv! :-P Hadde jeg bare kunnet styrt det... I dag spiste jeg en kiwi og nå lurer jeg på om jeg skal gå og ta meg en til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå