Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om One Three Hill går i reprise???? Har klart å glemme 2 episoder på rad!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og..! Elsker egentlig den serien selv om den er en smule fjortis.. :)

Skrevet

det går i reprise på lørdager før dagens episode sendes

Skrevet

Er dette siste sesong?? Har det begynt med nye episoder eller reprise fra siste???

Digger denne serien:)

Skrevet

sesong 6 sendes på tvnorge..(ny her i norge) det er ikke den siste sesongen.. de holder på å lage nye episoder i usa til sesong 7, som mest sannsynlig blir den siste.. har sett hele sesong 6, 2 ganger..

elsker denne serien.. Dere har myyyyye og glede dere til.. Sesong 6 er den absolutt mest spennende, nervepirrende og kjekkeste sesongen hittil :)

Skrevet

Må ikke være medlem. Men må innrømme at jeg måtte ha hjelp av min dataflinke lillesøster før jeg fikk det til jeg også.

Først må man klikke på den episoden man vil se- Deretter "watch this video" Da skal det komme opp et nytt vindu - click to go to host website - så kommer som regle sidene opp. Er litt forskjell på de forskjellige linkene. Noen er bedre enn andre. Megavideo er av de beste, men her kan man bare se 72 minutter om gangen. Grei løsning hvis det er noen man ikke har fått sett. Er alt mulig inne på denne siden, av både serier og nye filmer;) Grei avkobling når barna sitter foran TV'n, og man har litt tid til å slappe av litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...