Gjest Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 f.eks den winsor pilates fra tv shop`? noen som har prøvd?
Molait Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 jaaaaaaaaaa!!! tvshop vet jeg lite om. Vil tro man får mer ut av time (med instruktør) da man da presser seg mer enn om man er hjemme alene og ingen ser en;) Jeg endret ikke kosthold. Trente flytpilates (litt mer effekt med flyt i kanskje) i et halvt år, en dag i uka (1 time) og gikk ned 8 kg. Nei det er ikke voldsomt vekttap, men hadde ikke stort mer å gå ned heller. Og med tanke på at jeg ikke har hatt blodsmak i kjeften under trening... Des. har de 8 kg blitt av;) En annen og egentlig viktigere effekt er at jeg etter noen uker så og si aldri hadde spenningshodepine mer eller vond rygg (mye plaget av dette) Kroppen ver bedre, mer tøylig, mer energi og større utholdenhet. Man trener jo opp grunnmuskellaturen. Vikteig for hverdagen:) Nå har jeg ikke trent på et halvt år (grunnet svangerskap og så ma og sommerferie) og kjenner plagene begynner å komme tilbake.
LadyLuck & Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Zumba Fitness.. Lasta de ned (litt ulovlig, men villeprøve før evt kjøp) Kjempe gøy.. og funker også.. Og i verstefall lærer man nye kuule moves til dansegulvet
Style_hunter Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Har trent pilates 1,5 år (også gjennom en graviditet) på Elixia minst 1g pr uke og det har vært super bra trening for meg. Bekkenbunnstreningen har hjulpet meg mye både før og etter fødsel og nå med mye løfting og bæring av sønn hjelper det å ha sterke rygg og magemuskler. Anbefaler Pilates på det sterkeste:)
erteposen + 4 Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Pilates fungerer kjempe godt, og det finnes mange gode dvdèr. Treningseffekten er bedre med instruktør siden en får mer ut av pusten osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå