Gå til innhold

Drittmann.... Teit BF!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er altså så sur... Herregud. Eksen var innom for å hilse på mini tidligere idag. Greit nok det. Men han valser inn med sko på (det regnet og var ordentlig leirete ute, så det ble enorme våte møkkete fotspor). Og da jeg påpeker at det hadde vært fint om han tok av skoene tittet han bare ned og sa "syns ikke det gjør noen særlig forskjell her jeg". Altså at det allerede var så møkkete at det ikke gjorde noe. Og det er det IKKE, var ganske pent her.

Så, når han går, sier han "Jeg skal ut i kveld, og du kan vel tenke deg hva som kommer til å skje da....?", og gjør sex-bevegelser med fingrene. Han vet at jeg er glad i ham fremdeles og blir såret av det. Greit at det er slutt osv, men man trenger da for søren ikke gå inn for å såre???

Jeg er ikke borte som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg synes ikke du som er helt borte.

han virket veldig barnslig,og har har finne en måte som han vet sårer deg.

ikke bry deg så veldig om han, men si neste gang at enten tar han av seg på beina, eller så kan samværet være utendørs.

uff, guttunger asså....(det er det jeg kaller sånne som han)

Skrevet

Fot en dust!

Ta et rødvinglass i dag og feir at han ikke lenger er din kjæreste.

Skrevet

Helt enig med begge to over her! Du burde feire at han ikke er din kjæreste lenger!

Skrevet

Ja du skal være glad at du ikke er sammen med ham noe mer! For en tullng!

Skrevet

Du er ikke borte som reagerer nei!!

Synes det var veldig barnslig gjort av han, og han virker som han søker reaksjon fra deg på det han foretar seg.

Prøv å kos deg ikveld og å tenk på andre ting =)

Skrevet

flott at han sier og gjør sånn--må jo være adskillig lettere å komme over han da.

Synes mest synd på deg fordi ungene dine har en sånn pappa, jeg.

Skrevet

Joda, han prøver helt klart å få meg til å reagere og å såre meg. Og kjenner meg jo så godt at han vet nøyaktig hvordan. Og ja - han er en liten guttunge! (selv om han er 34 år)

Hmf, hadde nå egentlig tenkt til å jobbe ikveld etter at mini var i seng. Men et deilig glass vin hørtes egentlig mye bedre ut enn skatterett, så mulig det blir vin i stedet ja :)

Skrevet

Han er heldigvis en fantastisk pappa. (tro det eller ei). Og det burde være lettere å komme over ham... Men det er søren så vanskelig alikevel, selv med denne oppførselen :(

Skrevet

Får gi tilbake me samme mynt da:-) Prøv å ikke vis at du savner han. Og neste gang du skal/har vert ute, så får komme med en syrlig kommentar om hva du skal/har gjort...;-)

Han fortjener deg ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...