Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Tror den lille hudbiten er der etter at jeg har tørket meg... Synes det er ekkelt med analsex siden jeg er redd mannfolket kan merke den... Flere som har det? Normalt?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 En liten hemoride kanskje?? Jeg har en liten hudflikk der ja, tror det kan være en liten hemoride etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg og har en sånn en, og føler også at jeg må tørke og tørke og tørke etter å ha gjort nr 2 på do :S
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 En liten flik? Kjennes ut som en hudflik liksom? Det har jeg og. Ikke vondt, men lurer på hva det er. Det er ikke hemoride, for jeg har brukt krem mot det. er 23 dager siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 tappen kaller vi det for, mannen min og jeg......må dere vokse fra dere kroppsfikseringen jenter.....en liten flik er vel bare søt.....selv omdet er irriterende og måtte tørke så mye
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hadde sånn og det var lenge før jeg ble gravid. Ikke født før. Jeg opererte det bort hos en lege, han klippet to slike hudfliker av. Ingen problemer etterpå og enkelt og greit å bli kvitt!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har ganske mye, vet ikke om det er hudfold og hemoroide, eller begge deler:( Hadde hemoroider under begge svangerskap og har ikke turt å gå til legen. Du anonym 19.19, gjorde du det privat og fikk du narkose?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har en slik liten "skvettlapp" fra analåpningen og litt fremover på mellomkjøttet. Mistenker at det er fra en liten hemorroide da jeg var gravid første gangen. Den er vel ca en halv til en cm "sid";) Irriterende, for det gjør det litt vanskelig å tørke seg etter nr 2......
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Til 19:25 jeg fikk ikke narkose nei. Det var lokalbedøvelse som gikk ut ganske raskt etter og det er hittil den verste smerten jeg har kjent pg anervene holdt på å dø siden de var klippet rett over og ikke hadde noe smertestillende før jeg kom meg hjem så det er best å ta et par paralgin forte FØR operasjonen. Jeg fikk henvisning fra fastlegen, det var den tredje fastlegen jeg spurte og som endelig tok meg seriøst. Det er et så lite inngrep at narkose ikke er nødvendig men om jeg skal gjøre det igjen så vil jeg nok gjøre det på privatklinikk og i det minste få likegladsprøyte eller hva man får i arma.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 20.25 her, takk for veldig informativt svar:)! Dette må vurderes, da på privatklinikk. Orker ikke å vise rumpa til fastlegen, teit men sant;/.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Moro, dette har jeg også fått etter fødsel. En skvettlapp fra analåpningen og fremmover mellomkjøttet til skjedeinngangen. Størst helt innerst mot analåpningen. Kanskje 1,5 cm "sid". Jeg synes det er mest irriterende når jeg går med olabukser og andre plagg som går litt inn i rompa. Da gnisser jeg borti. Jeg tror huden rett og slett ble strukket løs derfra under fødselen, for jeg har ikke hatt hemoride. Jeg skal fjerne den til høsten når jeg likevel skal inn til en underlivsoperasjon. Merker jeg er litt engstelig for å fjerne noe som ligger et sted som er så mye i bevegelse når man gjør nr 2. Men gikk det greit i ettertid eller Anonym 20.50? Tenker liksom at det aldri får ro på seg til å gro.....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Legen sydde ikke og ba meg om å ta kontakt om jeg begynte å blø istykker håndklær mens han humra litt. Han er sikkert vant med slike operasjoner. Jeg blødde veldig etterpå så han tok på en bandasje og bind brukte jeg. Måtte unngå å gjøre "nr 2" samme dagen og det var smertelig vondt de gangene jeg måtte på do i dagene som fulgte men så ble det plutselig bra etter kanskje en ukes tid eller to, og det grodde. Før operasjonen tok jeg klyster.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #13 Skrevet 26. juli 2009 Tusen takk for svar! Har lest at de ikke syr nemlig, men kunne ikke forstå at det kan gro da. Nå ble jeg lettet. Vondt skal jeg klare en uke for å bli kvitt det
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #14 Skrevet 26. juli 2009 Det er muligend en mariske, google det hvis du lurer Hilsen en lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå