Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Synes det regntrekket til Teutonia ser så bra ut fordi det har en gjennomsiktig kalesje foran. Sånn som det regner her på vestlandet så holder det ikke med de regntrekkene som bare dekker til vogna og ikke åpningen i kalesjen. Det virker jo ganske stort det regntrekket så det burde vel passe på City Bagen, eller?
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Gjennomsiktig kalesj foran høres jo direkte farlig ut. Hvor skal luften komme inn da? Plastregntrekk er potensielt livsfarlige etter min mening, blir klamt og dårlig luft. Du klarer fint å holde babyen/barnet tørt med vanlige regntrekk med stod og god åpning foran, bare dra det litt forover og snu evt vognen etter vinden. Har 3 barn og aldri opplevd at det blir vått inn til ungen (med unntak av med dreamybagen til Quinny vogn), den var grusom!) når jeg bare danderer trekket litt. Bor også på vestlandet :-)
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Det er genialt! Synd det er så dyrt bare! Er god plass for luften å sirkulere også. Trekket passer på simo kombi og det er vell av de største vognene på alle måter? Så da passer det nok til e sine også. Jeg synes e og t er ganske så like både i form og størrelser.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 Alva: Det er ikke trekk hele veien ned, mer som en ekstra beskyttelse mot regnet, og det er jo en selvfølge at man passer på at det kommer nok luft inn. Det blir som den diskusjonen som var her for en stund siden ang teppe foran åpningen, noe som kan være veldig farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå