Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 min kjæreste gikk fra meg da han fikk vite at jeg er gravid. vi hadde vært sammen i nesten 1 år. han sa hele tiden at han elsket meg og at jeg var hans store kjælighet. folk har sagt at jeg er mye penere enn han og at de ikke skjønte hva jeg så i han ( fysisk) jeg har også mye bedre økonomi og er mye bedre etablert så hvis man skal tenke sånn så var jeg jo perfekt for ham. det eneste jeg som gjorde at jeg valgte ham var fordi jeg trodde han var et godt menneske. hvor feil kan man ta. han bare gikk og aldri ga et lyd fra seg. det eneste jeg hørte fra ham var en sms fra moren om at jeg skulle slutte å kontakte sønnen hennes. jeg er over sorgeperioden, men kan bare ikke skjønne hvorfor det skjedde. skulle ønske han var modig nok til å ta tlf og forklare hvorfor han gjorde som han gjorde.. da hadde jeg kanskje forstått ham.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Dårlig gjort av moren hans å godta at han gjør slikt!
malingus Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Har vel mer med personligheten hans å gjøre, enn at han er mann. Noen mennesker er bare ansvarsløse. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Det gjorde min kjæreste og da jeg gikk gravid med tre'åringen. Men med noen fæle beskjeder om at han ønsket jeg spontanaborterte, eller noe grusomt skjedde meg. Søsteren og moren hans var på døra og skulle overtale meg til å ta abort. Etter tid og stunder uten kontakt kom han krypende, ba sårt om unnskyldning og ville støtte og stille opp. Vi var aldri kjærester etter det, men i dag er han en god pappa som stiller opp og tar ansvar. Noen menn er bare sånn, mens andre kan heldigvis forandre seg å være en god pappa og et godt forbilde for barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå