Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 svineinfluensa...hvorfor i all verden reiser dere på steder der man sannsynligvis blir smittet?? Itillegg utsetter barna for å bli syke... Helt tragiskt
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Hvem sikter du til? Jeg synes folk her stort sett er motiverte for å avbestille turene sine.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Vi gjør ikke det. vurderer til og med å holde ungene hjemme fra barnehagen den første uka når de skulle startet ettersom det da sansynligvis er noen smittefarlige barn der som ikke har blitt syke enda. Vi vurderer også å si nei til å få planlagt fammiliebesøk fra England om noen uker. Jeg sitter faktisk her og skriver kriseplaner for bedriften slik at ikke alt skal stoppe opp om flere av oss blir syke samtidig.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Godt å høre at det faktisk finns oppgående folk her ;0)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har blitt veldig redd for denne influensaen.. Har veldig lyst til og holde sønnen min hjemme første uka jeg også. Men jeg kan jo ikke bare sykemelde meg pga. dette. Men sønnen min var så mye syk i fjor høst, halsbetennelser. Håper ikke han er ekstra utsatt.. =S
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Man kan ikke beskytte seg mot alt. Det er lov å leve. Men ta forholdsregler må gå an. Vaske hendene, ikke dra på steder hvor det samles store mengder mennesker, ikke ta i dørhåndtak på fremmede steder med hånda uten å bruke antibakteriell gelè etterpå osv, det er faktisk enkle forholdsregler som kan redde deg fra å bli syk.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 I barnehagen så samles jo nettopp store mengder mennesker, både store og små som kanskje har vært ute og reist. Det syns jeg kan bli litt skummelt..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Svineinfluensan er allerede over oss. Du må ikke til utlandet for å få den; Du får den lett i Norge nå. Noen folk vet kanskje ikke at de har den enda, og du blir smittet.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har lyst å holde barnet mitt hjemme fra skolen de første par ukene... Men jeg kan jo ikke holde dem innendørs i 2 uker eller mer?? Da blir de vel hentet av barnevernet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå