Gå til innhold

Tips til BILLIG barnevogn til baby på 8 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst ikke brukt altså..

Vi kjøpte bare ei trille når jeg gikk gravid med snuppa. Den har 3 hjul og kan legge ryggen helt ned, så derfor brukte vi en enkel bærebag i starten. Vi går så sjelden tur og slikt, så tenkte at den holdt i massevis.

Men så savner jeg nå en ordentlig vogn. Må prøve å få gått litt tur mot høsten, hvis bare været blir bedre. Den er ikke så komfortabel den vogna vi har, og snuppa ligger i mot meg, så går ikke an å snu den slik at jeg ser henne når jeg triller. Den er jo praktisk til kjøpesenter osv, men ønsker meg altså en ordentlig vogn nå, men har ikke egentlig råd ;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha brukt da? Må jo være mye bedre å kjøpe ordentlig kvalitet pent brukt til samme prisen som noe kjipt nytt? Men deg om det.

Men hvis du må ha nytt, hva med en Troller vogn - de er jo veldig billige. Selges bl.a. på Rudo, www.rudo.no.

Kombivogna koster under 2000 ny, den har vendbar kjøreretning. Joggevogna koster bare 1300 kr, men har ikke vendbar kjøreretning. De har også en sportstrille til rundt 1500.

Skrevet

Takk for tips. Er dette greie vogner, selv om de ikke er topp kvalitet tror du? Joda, brukt er helt greit det, men man vet jo liksom ikke helt hva man får da, hverken av gulp, tiss og småskader/skavanker som man ikke kan se, eller om det er lagret i kjeller med lukt osv. Hadde jeg fått en rimelig bruktvogn fra noen jeg kjenner, hadde det stilt seg helt annerledes liksom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...