Gå til innhold

Hei! får jeg komme inn her?


humlepiken

Anbefalte innlegg

fant ut idag at jeg var gravid! ble fullstendig overrasket! Jeg og sambo har prøvd siden ifjor høst uten hell og bestemte oss for i mai og ta en liten pause og så plutselig skjer det av seg selv helt uten anstrengelse.. er vel kanskje det som funker best;) Husker ikke sist jeg hadde mensen eksakt, men tror jeg er 5-6 uker på vei.

 

Føles helt uvirkelig nå som jeg faktisk er gravid.. måtte ta opp testen av søpla bare for å sjekke en gang til selv om jeg hadde stått å nistirret på den i flere minutter tidligere. Ellers har jeg ingen symptomer eller plager i det hele tatt. forsåvidt deilig det, men skulle gjerne hatt noen tegn på at ting er som det skal:)

 

Hva med dere andre her, hvordan fant dere det ut? Overraskelse eller forventet? hvor gamle er dere her? selv er jeg 20:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fant også ut i dag at jeg er gravid. Jeg og smboeren har prøvd siden august i fjor. Fant ut i februar at jeg var gravid, men det ente med spontanabort i uke 8 :(

Nå ble det endelig to streker på graviditetstesten igjen. Litt uvirkelig ennå, men jeg er veldig glad! Jeg har merket det litt de siste par dagene at det var noe rart som skjedde. Jeg begynte å reagere litt på lukt og fikk veldig ømme bryster. Da jeg tok testen i dag ble vel egentlig svaret som forventet. Nå håper jeg bare at alt går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til deg å!:) Vi får følge hverandre framover da. Hvor gammel og hvor er du fra egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, først så får jeg gratulere :D

 

Du spør om du får komme inn her og det kan vel ingen nekte på, men jeg skjønner ikke åssen du kommer frem til at du har termin i mars i det hele tatt. Selv er jeg i uke 9 og har termin første uka i mars 2010.

 

Da vil vel april 2010 mer være din gruppe om du vil ha kontakt og dele erfaringer med de som er i samme termingruppe som deg.

 

Liker egentlig ikke å svare på innlegg fordi at det som skrives, leses ikke med den "tonefallet" jeg skriver i. Men altså til informasjon er blid jeg altså.

 

Og du vær glad for at du ikke har symptomer. Mine 2 første svangerskap var deilige i motsetning til dette. Er så innmari kvalm hele tiden nå. Slitsomt. PS, jeg er 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde en sånn kalkulator hvor jeg tippet på første dag i siste mens og den sa termin 27 mars, men den er som sagt usikker for jeg kan egentlig være alt fra 4-7 uker på vei.. vi får bare se hvor jeg egentlig skal høre til:)

 

Skjønner hva du mener med det med tonefall. Derfor synes jeg det er så greit med smilefjes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.. Gratulerer så mye med gull i magen.. Jeg å forloveden hadde prøvd i 2år når vi etter undelsøkelser fant ut at han er steril... Men nå har det gått ennå ett år, å nå skal vi endelig ha en liten en... ved hjelp av AID på riksen:) Jeg er nå straks 23år:) er i min 9.uke.. termin 4.mars<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss alle nye:) Blir trivelig å bli kjent med dere:)

Selv er jeg nå 7 uker med termin i midten av mars. 29 år av alder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk også vite i dag at jeg er gravid. I følge kalkulator på nettet har jeg termin den 29. mars og er 5 uker på vei. Den er jo aldri helt sikker, så det kan jo hende det blir april-klubb på meg istedenfor... :) Jeg velger å bli her så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...