Gå til innhold

Andre som skal på Madonna-konserten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på Madonna-konserten på Valle Hovin, den som er utsolgt. Er 25 uker på vei med nr. 2, har ganske stor mage. Har egentlig ikke tenkt over det så mye, men mannen min mener jeg bør revurdere å gå dit. Skal dit med en gjeng veninnner. Har hatt et greit svangerskap så lang, ikke bekkenløsning, men riktignok har jeg hatt litt lite energi og vært mer sliten enn sist.

Likevel, har vært fan av Madonna siden jeg var liten og vil svært gjerne gå. Det bør vel gå greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på konserten og er også 25 uker på vei. Tror ikke det blir noe problem. Og blir jeg for sliten eller ikke orker så er det jo bare å reise hjem :-)

Håper på å kanskje få sitte på tribunen bak på Valle Hovin....kan jo hende jeg er heldig. hehe

Kommer uansett ikke til å stå i trengselen, det blir for risikabelt med magen føler jeg :-)

Skrevet

Hei!

Jeg skal også, 33 uker på vei, men ser ikke på det som noe problem. Fungerer 100% både i jobb og ellers så da ser jeg ingen grunn til å droppe det. Ikke sikkert man får denne sjansen igjen, jenter:) Men jeg kommer nok til å unngå både køer og trengsel så langt det lar seg gjøre, komme sent og dra tidlig. Også litt pga svineinfluensaen. Kooos dere:)

Skrevet

Forresten, snakket med jordmor om dette forrige uke, og hun ga grønt lys, bare å dra:)

Skrevet

Jeg skal også. 27 uker på vei. Var på AC/DC når de var her sist også, og det var ingen problem. Som andre her skriver, passe seg for trengselen. En er jo ikke nødt til å stå helt foran :) Kos dere masse, det skal jeg! Gleder meg villt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...