Gå til innhold

Hvor ofte ammer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ammer dere og hvor gammel er babyen?

Jeg har en gutt på 7 uker som spiser ca hver 2 time, på natt spiser han hver 3-4 time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er veldig forskjellig fra barn til barn jeg. begge mine har spist ofte når de var baby. Mini er nå 14 mnd og eg ammer han minst engang om natten enda + morgen og kveld og gjerne et par ganger om dagen også... men det er mest kos han vil ha da. han bruker ikke smokk eller noe så om han slår seg eller er veldig grinete osv så roer han seg veldig med amming. men nå når han snart begynner i bhg så blir det kun morgen han skal få en stund...før det er slutt...

Skrevet

Mini her er ca 10 uker, Hun har fr tre fire dager etter fødselen spist hver 3-5 time på dagen og en eller to ganger om natten. Veldig sjelden synes jeg.., men hun legger på seg som bare det så er vel greit

Skrevet

3 ganger om dagen + 1 gang om natten. Jente på 6 mnd..

Skrevet

Jeg ammer ikke nå lenger, men da jeg ammet var det annenhver time på dagen (og oftere i økeperioder) og hver tredje time på natten når de var små.

Skrevet

Da han var 7 uker annehver time døgnet rundt. Nå er han snart 8 mnd og jeg ammer 4 ganger om dagen (har nettopp avvent på natten)

Skrevet

Her har vi fått en "rutine" på lillegutt på 3 1/2 uke der han spiser hver 2. eller 3. time på dagen, litt oftere på ettermiddagen og så tar han natta. Da er det ca hver 4.time. Men han styrer jo hele opplegget selv og sier selv fra når han vil ha mat.

Men det er jo tydelig at våre søte små er forskjellige..:o)

Skrevet

Min jente er snart 4 måneder, og hun spiser 6 til 8 ganger i døgnet. Dvs ca hver 3. time om dagen, og en til to ganger om natten.

Skrevet

Min er snart 7 mnd, og får pupp 2-3 ganger om dagen, heldigvis ikke noe på natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...