celodi Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hva spiser de? Min blir 7 mnd om ei uke og han får litt fruktmos midt på dagen,og grøt rundt middagstider.Så får han litt frukt i baby feeder'n. Han får masse pupp:) Må vel prøve med litt middag snart og litt brødskiver.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 lillebror er 6mnd. han får flaske med mme på morgenen i 6 tida, for jeg gidder ikke stå opp da. grøt i 8-9 tida.. grøt til lunch + noen biter brødskive. 1 1/5 middagsglass til middag. koser oss med litt iskrem til dessert, og det får han smake litt på. grøt til kvelds + ei halv brødskive. noen kvelder tar vi med litt yoghurt. :)
Babyønske �� Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Min på 6 1/2 mnd får 2 måltider med fast føde. Litt middag(1/2 middagsglass) i 12-tiden og grøt til kvelds. Er ikke så lenge siden vi var oppe i full porsjon grøt, begynte med grøt når han var litt over 4 mnd. Får fruktmos innimellom, enten som eget måltid, eller etter middag el grøt. Bruker også å blande litt fruktmos i grøten. Får også frukt i baby feeder sånn innimellom. Får omtrent like mye pupp som før han begynte på faste måltider med fast føde. Veldig glad i puppen, sier ikke nei takk samme hvor mye middag el grøt han har spist.
flypapir Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Min lille på 6mnd får pupp-pupp-pupp, grøt med frukt puré til kvelds (spiser ca 1/2 porsjon) samt litt vann å drikke (spesielt nå som han har diaré på 7. dagen). Innimellom får han frukt i baby-feedern. Har tenkt til å innføre litt mat i lunchtider når vi kommer hjem fra ferie. Skal dessuten bli mye flinkere å gi smaksprøver nå når han blir ferdig med denne sykdommen sin...
mettemor :) Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Min er 6 mnd og er blitt veldig glad i mat. Han får pupp før vi står opp, ei halv brødskive til frokost, fruktmos til lunsj, middag (et helt lite eller halvt stort glass), full grøtporsjon til kvelds. Tenker det blir formiddagsgrøt også snart. Ammer etter hvert måltid og gir litt vann under måltidene. Ellers får han pupp innimellom hvis han vil. Har også gitt litt smaksprøver i det nettet.
MintCondition Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Tassen her blir 7 mnd snart, han spiser en hel brødskive til frokost, gjerne + et helt beger fruktmos, full porsjon grøt til lunsj, frukt innimellom, bittelitt middagsmat, og halvannen porsjon grøt til kvelds. Han har ikke vært så interessert i puppen i det siste, så han får pupp på morgenen og så før han legger seg på kvelden, og kanskje en gang innimellom der (på dagen, spiser ikke om natta lengre heldigvis).
CMH Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Mini er 6 mnd. Hun spiser fruktgrøt, fruktmos ( Pære banan med youghurt, den glir ned) pupping 3 ganger om dagen + mme.. Vi skal og snart prøve med brød, hun har 4 tenner så nå kan hun tygge litt
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Min er 7 mnd og en dag. Spiser en full porsjon grøt på morran.. ganske tynn da. og en full porsjon på kvelden. Får også et halv glass middag midt på dagen. Ellers bare pupp.
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Hei Lillegull er 7,5 mnd... Han ammes morgen og kveld. Får grøt morgen og kveld. Lunsj: banan og akkurat begynt med litt brød Middag: Et middagsglass og en yoghurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå