Gå til innhold

Hva koster en tatovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca?

Middels normal stor... hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo totsalt an på tiden den tar å lage, og hvor vanskelig den er, og hvor god tattovøren er, så det er veldig vanselig å svare på.

Skrevet

men en sånn "såpas må man regne med" liksom.. på et bra sted, da.

Skrevet

Fortsatt veeeeldig vanskelig å svare på;-)

Jeg har en tattis i korsryggen som går utover siden, i tillegg til to sommerfugler som flyr opp. Den tok litt under en time og kostet 2000,-

Vil påstå den er "middels stor" hehe, men jeg fikk det ganske billig.

Skrevet

hvor mange cm i diameter regner du for middels stor da?

og hvilket motiv, eller skal du ha bokstaver?

Skrevet

Hvis det er ditt kriterie for om du skal ta eller ikke så bør du egentlig vente til prisen ikke betyr noe...? Du skal tross alt ha den resten av livet, kvalitet teller mest og billig i den bransjen betyr som regel aldri bra.

Minstepris ligger gjerne på 1200,- eller der omkring, og det er pr påbegynt time.

Skrevet

Jeg har en som ikke er stor, men ca 7 x10 cm. Det tok tid siden vedkommende skulle gjøre en skikkelig bra jobb. Kunstverk er det og kosta meg 3000kr. Jeg fikk også rabatt siden jeg kjente vedkommende.

Forhør deg grundig, og velg en dyktig anerkjent kunstner, framfor en billig taskenkunstner som tror han/hun kan tattovere.

Har sett verket til noen som driver på et lite sted i bygdanorge, de burde vært bura inne for skamfæring av kroppsdelene til folk. Styr unna småstedene, dra til en av de store byene og sjekk rundt der. Er det dyrt, så er det som regel bra. Jo dyrere, jo bedre.

Skrevet

Vi har et studio til nabo, nesten, og der må du sikkert regne med 3000,- vil jeg tro. Det kommer helt an på hvor mye arbeid det er med den, både forarbeid og gjennomføring. Igrunnen har de lite med str. å gjøre.

Skrevet

Jeg skal ikke gjøre det nei, men kjenner noen som ønsker seg og lurer på om det går an å få tak i gavekort ;)

Derfor jeg ikke har noen som helst peiling på størrelser og alt det der :)

Jeg ville nok ikke vurdert det ut i fra prisen nei.... hehe...

Skrevet

Det kan man hos de fleste tattovører ja.

Så kan de jo eventuelt legge til resten selv dersom det de ønsker seg overstiger prisen.

Dersom du skal gi en slags "minstepris" ville jeg lagt meg på ca 2500 da ka man få noe i diameter 10-15 cm som ikke er alt for intrikat i det minste :)

Skrevet

Ok :)

Kan jo gi det i penger da, for da kan hun velge selv hvor hun vil gjøre det, og legge til penger som hun vil :)

Tusen takk!

Skrevet

Det ville ikke jeg gjort, dersom meningen er at det skal være til en tush, det blir for enkelt å bruke dem på noe annet da syns jeg.

Sjekk heller ut hviken tattovør hun vil til, og henvend deg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...