Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 nå står det at man kan ha svineinfluensa uten å vite det selv. Skal man gå til lege? Tenker ikke på meg selv, men at man nødig vil smitte andre som er i mer risiko for komplikasjoner enn seg selv? Samtidig er det jo helt kokko og reise til legen for litt hoste og snørr!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har vært syk med feber i 4 dager, forkjølet,vondt i halsen, snørr osv. Har ikke vært ute å reist men har vært ulike steder i Norge sammen med mange folk/turister. Gutten min på 3 år har også vært veldig syk med forkjølese og over 4o i feber. Vi var hos legen, det var en virusinfeksjon men tok ikke svineinfl.test siden vi ikke hadde reist, men jeg tror kanskje vi har hatt det likevel. Nå er vi uansett nesten friske:) Tror ikke jeg hadde gått til legen med bare snørr og hoste, vær nøye med håndvask.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Men selv om du ikke har reist noen steder, så kan du ha blitt smittet at noen, som har vært i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå