Gå til innhold

Hvilke tanker har dere om vaksinen mt svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ta den? Og barna?

Føler meg bare mer og mer forvirret.

Er redd for at det kan komme enda farligere bivirkninger av denne en vi er klar over... Slik som med andre vaksiner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rystende at de hiver rundt seg med en vaksine som ikke er testet. Det kan bli en tragedie om det viser seg å inneholde stoff som gir senskader.

Synes videre at kun de som absolutt er i stor fare bør ta den.

Ellers har vi friske et imunforsvar som tåler en influensa.

Skrevet

Vi prøver for øyeblikket på nr. 2 og dersom jeg er gravid når vaksinen kommer er jeg meget usikker på om jeg kommer til å ta den.

Dersom jeg ikke er gravid kommer jeg mest sannsynlig til å ta den. Når det gjelder guttungen er jeg usikker siden han fortsatt er så liten. Kommer til sette meg litt mer inn i bivirkninger ol. før jeg tar den avgjørelsen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg MÅ vaksineres, men usikker på hva jeg skal gjøre med ungene og mannen...

Skrevet

Ingen av oss 7 her kommer til å ta den. Får vi H1N1 får vi ta det som det kommer. Vaksinen er så ny at jeg utsetter ikke meg selv, og hvertfall ikke barna mine for å være prøvekaniner.

Skrevet

Palmesus

Hvorfor MÅ du vaksineres? Jeg har ikke fulgt så godt med, men tenker at det er en eller annen kronisk sykdom som gjør at du må ta vaksinen.

Jeg har 3 astmabarn, mulig dem også må vaksineres eller?

Skrevet

palmesus? hvorfor må du vaksineres? etter hva jeg har hørt er det bare de med hjerte/kar og lungesykdommer så får den i første omg..

Skrevet

Jeg er absolutt tilhenger av vaksiner, men denne tror jeg at jeg står over.

Mannen må ta den og er prioritert, og om barna kommer til å ta den får vi se an.

Skrevet

Det er noen yrkesgrupper som er så viktig for landet at de får den aller først og regner med at det er i katagorien "frivillig tvang".

Skrevet

Ingen av oss har kroniske sykdommer som påvirker immunforsvaret eller lungene, så kommer nok ikke til å ta den nei.

Kan man egentlig bare bestille den slik, trodde kronikere, folk over 65 og helsepersonell skulle prioriteres jeg.

Skrevet

enig med deg oslomor! nei man kan ikke bare bestille den! men helsepers burde absolutt vaksineres!!

Skrevet

ikke faen om jeg skal ta den vaksinen. skal ihertfall kke være en av de første..

Skrevet

Alle skal få tilbud om den. De er usikker på hvordan de skal starte det hele, men utifra vg's nettsider tror de at de svake, eldre og helsep. skal få den først.

Ganske logisk i grunn.

At EU har vurdert å stoppe den og at det er kvikksølv i den er ganske alarmerende i mine ører hvertfall. Dessuten er den basert på egg og de som er veldig alergiske mot det, kan ikke ta den.

Skrevet

Vil anta jeg skal ta den, uten at jeg har diskutert det med legene mine ennå. Kona og ungene behøver den neppe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp, frivillig tvang. Må ta den på jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...