Mummimamma 09+12 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg er 25 uker i dag og i de siste dagene har det vært regne Texas i magen. Det sparker og smeller, ruller og man ser det tydelig på utsiden. Flere netter har jeg ikke fått sovet mye pga babyen som sparker innover liksom. Mye bedre når han sparker utover mot huden. En natt brukte han blæra mi som fotball og jeg var på do 6 ganger! Han sparker hardt, så jeg lurer på hvordan det blir jo lengre ut i svangerskapet vi kommer...hehe....
lillebie på`n igjen Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 hehe er det ikke herlig? ) Jeg elsker hvert lille spark som kommer- gutten min hadde en skikkelig aktiv kveld i magen her en kveld- kraftige spark ut av magen- utrolig gøy å se hvor sterke de blir så fort! jeg er 22 uker da, så din er 3 uker eldre og har sikkert enda kraftigere spark ) Eneste som har vært litt ubehagelig hittil er når jeg sitter på jobben, og det kjennes ut som om han bruker blæra som trampoline hehe )
Maligima Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Åhh kor herlig,gleder meg til min begynner sparke..er 13+0 og kjente spark i 14 uke sist jeg var gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå