Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jenta mi på 14 mnd har begynt å hoste noe vannvittig. Hun har snue i tillegg, så det er nok en vanlig forkjølelse, men jeg har svineinfluensaen i tankene hele tiden. Hadde dere tatt turen til legen, eller hadde dere bare sett det ann?? Synes media overdramatiserer det hele tiden, men jeg blir jo litt nervøs når det gjelder mitt eget barn.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Ville ha sett det ann! En kan jo ikke ta med alle barn med slike symptomer til legen, da hadde køene blitt skikkelig lange..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Hvis hun har, eller får feber ville jeg hvertfall tatt en tlf. til legevakt/lege.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Ville ha tatt en tlf til legevakten for sikkerhetsskyld. Dem oppfordrer faktisk folk å ta kontakt med legen med engang, slik at dem kan begynne med behandling i god tid, hvis du har det. Husk at barn og gravide er de som er mest utsatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå