❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Bare lurer på noen ting. Har kjøpt reimatec monstera til halv pris, til mini på 9 og en halv måned(skal begynne i barnehagen i sept,) Hvor lenge kan man bruke den og kan den gjøres om til vinterdress med å kneppe fleecefor/ullfor inni? Hun som jobbet i butikken sa at mange bruker den hele vinteren. Noen her som har erfaring med det eller med den dressen?
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg kjøpte den til full pris for noen dager siden, heldig du, er aldri salg på reimatec her. Jeg har kjøpt fleecedress til å kneppe inni, men har ikke prøvd det enda, er jo for varmt nå. Tror det var nytt for i år dette med å knapper ti å kneppe fast innerdresser, har ikke sett det tidligere i alle fall. Jeg kommer til å bruke denne med fleecdressen inni på vinteren som en reservedress og kjøpe vinterdress i tillegg. Liker å ha 2 stk. å bytte mellom.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Veit ikke hvor du bor. men her i østfold har vi en kjede som heter giraffen, med name-it og reima. der kjøpte jeg den til halv pris. tror de pleier å kjøre det etter hver sesong. Ellers så har jeg sett her at jobb og fritid selger de på tilbud en gang i blandt. www.jobbogfritid.no
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Bor på vestlandet, og har ringt rundt til de fleste butikker Har trålet nettet og fant den litt billigere på kompett fritid.no men det ble like dyrt med frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå