<3Nynne<3 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg kaster ut et sprørsmål her jeg.. Jeg er litt treg, og skal starte med babysvømming når min datter er 8 mnd. og så lurer jeg på om noen har noen erfaring på om disse engangsbadebleiene som man får kjøpt i butikkene er bedre enn svømmetrusene (ser ut som en brillebukse i frottè). Holder begge deler på det som eventuelt måtte komme bleien, og suger badebleien opp noe vann, slik at den blir tung?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Da vi gikk på babysvømming så brukte vi kun svømmetrusene. Hør gjerne med de dere skal gå på kurs hos hva de foretrekker :-)
bomsa Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Vi har prøvd begge deler og er fornøyde med badetrusa. Bleien trakk ikke vann, men virket stor og iveien på gutten vår. Bleien/trusa skal bare holde på eventuell bæsj det er det som er kravet fra badelandene iallefall. Vi fant badetrusa på -70% i Oslo, "Elle melle" på Tveita...:-) Sommeren er visst over her.. Vi skal starte med babysvømming i aug. da er gutten vår over 5måneder. Men vi har jukset en god del på egenhånd..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå