Cupcake! Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hehe...en smule tidlig å begynne med nedtellingen..men husker disse trådene så godt fra sist gang jeg var gravid. Så jeg klarte ikke å dy meg Jeg har 217 dager til termin
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 217 dager til termin her og Foreløpig iallefall! Ikke sååå lenge til vi hopper over til 2.trimester nå Sept08+spirer&gror:) Krysser fingrene for at spirene våre sitter helt frem til slutten av februar! Jeg merker jeg nyter graviditeten, og gleder meg masse til magen begynner å vokse frem!
5 blir 6 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har 226 dager igjen til termin. regner med de går fort unna, når høsten kommer. Syns alltid høsten går så fort...
Cupcake! Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Ja vi går hånd i hånd vi, Biola:) Håper virkelig spirene sitter altså. Jeg merker ikke så mye til graviditeten ennå, bare litt tykk i magen . Begynner å tro at jeg bare lurer meg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå