Gå til innhold

Kypros med spedbarn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal egentlig til Kypros å besøke noen venner som bor der nede i midten av august...

men nå er det jo så himla mange som er blitt smittet av svineinfluensa der nede....Vi skal ikke til selve Aya Napa der det er mest smitte... men på turen hjem havner vi jo på fly med folk som har vært der......

Dattera vår er 4 mnd.. og ved eventuelt smitte kan hun ikke få tamiflu..(barn under 1 år skal viss ikke ha det..) Tror heller ikke små barn er blitt smittet... men hva om meg å mannen min får det der nede? Hvem skal da ta seg av vesla...??

Andre som har samme dillemma??? Og allikevel velger å reise?

Tror vi ender opp med å avbestille og bestiller ny reise når ting har roet seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt vasnkelig å avgjøre det der, men man kan vel bli like lett smittet i Norge også..Vi skal nedover i barndåp i november, da er babyen vår bare 6 uker. Tror jeg skal se det an litt, men meninga er at vi skal nedover ja.

Skrevet

Kart du kan bli smittet i Norge også. Men det er nå mest praktisk å være hjemme når man har influensa i familien.

La oss si at noen av dine blir smittet i Norge, drar til Kypros, og får symptomene der. Ikke like greit som å være syk/ ha syke familiemedlemmer i eget hjem.

Skrevet

Trodde de som ble smitta skulle isoleres helt jeg, så da kan de vel ikke være med familien uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...