Gå til innhold

Hvor bo når vi skal til dyreparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag på hotell og campinghytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ansgarsommerhotell.no er en helt ok plass å bo. Men, det er et sommerhotell så jeg tror de stenger litt ut i august ;)

Skrevet

Inne på dyreparken sine sider finner du en mengde med overnattingsteder. Ring rundt til de ulike for å få pristilbud. Vi sparte 1200 kr på å booke på tlf kontra på nettet. Vi endte opp med Hotel Norge i sentrum da det ikke er så lett å få plass på sparket i juli.

Skrevet

vi bodde på lillesand apartments. ca 15 min å kjøre til parken.1600 kr natta.

Skrevet

neste gang vi skal til dyreparken SKAL vi bo på noas ark..... nå bodde vi på et dødskipt hotell i sentrum. centrum budet hotell. det var veldig rimlig, men dritt hotell. Det var bare brakker som var satt opp. rommene var kjempe små. det var en felles stue og et felles kjøkken... og en stor terrasse. men terrassen hadde 50 cm minst mellom hvert bor så ungene kunne jo falle rett ut... ene vi reiste med på 11 år lå i øverste sengen i køyesengen. der var det verken sengehest eller stige. eg spurte om ikke de skulle sette opp en ny der men fikk som svar at det var ikke vanlig at det var sengehest på disse sengene.... men på alle andre rom var det det.... det var også en halv stige igjen.... men hun kunne ikke gjøre noe med det sa hun som jobbet der.

jeg anbefaler IKKE dette "hotellet" skjønner du sikkert. hehe

Skrevet

Yess hotell..billig og vist nok bra..:)

Skrevet

takk for svar allesammen =)

Skrevet

Vi bodde på Hamresanden camping. Veldig greit, men litt dyrt..

De har både hytter og leiligheter..

Skrevet

Når vi skal til dyreparken så skal vi sove i et 5 manns hus inne i selve kardemommeby :)

Det gleder unga seg til!

Dyrt i juli men blir billigere i august, så det spørs jo når dere har tenkt dere dit.

Skrevet

Gled dere!!

For en opplevelse det var. Jeg digget huset "vårt" Nr 4.

Deilig å kunne trekke seg tilbake der etter en lang dag i parken. Og alle barna får hver sin fin Kardemommeby drikkeflaske ;)

Og vi var på pølsefest hos røverene ;)

Jeg kunne bodd der i dagevis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...