Småbarnsmor med frysespire Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Kjøpte inn søte gulpekluter i gas til babyen. Skulle vaske litt nytt babytøy og tok da disse med i vasken. Resultat: Lo på absolutt alle klær:( Noe så innmari mye også!!! Så begynner jeg å tenke og etter litt kommer jeg på at akkurat sånn var det med veslegutt sine kluter når han også hadde denne typen. Og de loa leeeenge. Gadd ikke kjøpe flere av dem og det tror jeg faktisk ikke at jeg gjør nå heller. Er sånn gaskluter/håndklær fra Babyshop. Rosa, grønne, hvite, lilla osv... Finnes det et supertriks som får loinga til å slutte?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Vask etter anvisning, kjør en ekstra skylling og sentrifugering, før du tørker dem i tørketrommel. Verdt et forsøk. :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Det problemet har vi og, med gasskluter fra Name It... Kjempeirriterende!!! Vet ikke hvordan en skal få det til å stoppe da, vi har vasket de to ganger i maskinen, ekrta skylling og hatt de i tørketrommel... Kan ikke vaske de sammen med noe annen hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå